Przebudowie Salonu uległo jego wnętrze, zewnętrzna bryła
pozostała niemal nienaruszona. Wprawne oko z pewnością dopatrzy się odświeżonej identyfikacji marki – na murach obiektu nareszcie zagościły uaktualnione charakterystyczne cztery pierścienie.
Renowacja wnętrza Salonu nie dotyczyła wyłącznie zmiany
materiałów wykończeniowych czy wyposażenia, ale realizowała założenia nowej filozofii obsługi klienta. Każdy gość Salonu przekraczający jego próg, powinien poczuć się jak długo oczekiwany członek rodziny, któremu na powitanie wychodzi pracownik dealera. Kompleksowa obsługa połączona z komfortowym spędzeniem wolnego
czasu w Salonie, przy filiżance wyjątkowo aromatycznej kawy, to nowy standard opolskiej lokalizacji.
Przed klientem, po wejściu do Salonu, roztoczy się widok
prezentowanej gamy modelowej, która w obecnym układzie liczy
maksymalnie 10 samochodów. W znanym już wszystkim użytkownikom opolskiego Audi skwerze Salonu, ulokowanych zostało 5 stanowisk obsługiwanych przez wyspecjalizowanych Doradców handlowych oraz imponująco prezentujący się punkt Recepcji, stanowiący główną ozdobę Salonu. Klient, decydujący się na zakup samochodu, zostanie zaproszony przez Dział handlowy na antresolę. Tu wielkie zmiany – pojawiło się kilka nowości.